Modevisning för lutherhjälpen

Modevisning 9 april

Idag gick modevisningen av staplen här i Hyltebruk. Jag var en del av en massa andra affärer som visade kläder men det var bara jag och en kvinna till som hade sytt kläderna själva.(bilder kommer snart)

Modeller var Ida Nilsson, Jenny Älmqvist, Mig själv och Charlotte Andrén som jag vill tack igen för det var så himla duktigt.

Kläderna jag visade var först fyra från slutarbete i höstas 1600-tals inspirerat som "var grädden på moset" som en utav det sköna tanterna på visningen sa.

De andra delen var sommar kläder från min somamrkollektion. Som jag har hållt  på med nu i slutet av mars. Dessa kläderoch fler kommer även att visa på Grand hotel i Falkenberd den 20 april och Puma i Halmstad den 28 april.

Tycker du om kläderna så går det att köpa dom och beställa egna ex.

Som sagt en helt full späckade dag men ett schema från kl 7 i morse(stryckning av kläderna).

Så det bli att lägga sig tidigt i natt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback