Projekt på gång

Just nu håller jag på med en hel del projekt

Ett är egen designade toppar som sys upp i en frabrik i Indien med mitt egna märke i nacken. Jag har fått kontakt med en herre som har en fabrik i Indien där han gör alla plagg och sedan har han marketing och annat i England. Han bad mig att designa en del toppar som jag skulle få betalt för( super nice). På så sätt få ut mitt märke och hjälpa dom att fylla sin kvot.

atractive&adoreable by Angela C.A. är var ni ska  håll utskick i butikerna.

Kommer kanske inte vara i sverige direkt förens efter sommaren ev. Annars är det i Storbritannien
och Tyskland där han har sina återförsäljare. En hel del internet butiker brukar även ta upp deras plagg.
Lovar att meddela längre fram vilka och vart ni kan få tag på mina helt egen desigande toppar.=)

Så just nu håller jag på att skicka över mina skisser för att de ska kunna bearbeta dom och sy upp prover.

Det ska bli riktigt spännade att se hur det för mina skisser om de når några butiker.

ciao värdinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback